Svet spotrebiteľa
13. január 2016
/ rl
So spotrebiteľskými problémami obyvateľom bratislavského Ružinova pomôžu v bezplatnej spotrebiteľskej poradni.
Svet spotrebiteľa
17. november 2015
/ rl
Ako reklamovať dovolenku?
Kto je organizátor zájazdu? Cestovná kancelária alebo cestovná agentúra? Je dôležité vedieť, u koho zájazd reklamovať. Organizátorom, a teda tým, kto je zodpovedný za poskytnutie služieb podľa zmluvy o obstarní zájazdu je vždy cestovná kancelária.
Svet spotrebiteľa
01. jún 2014
/ rl
SPOTREBITEĽ: Verejná diskusia k ročnému vyúčtovaniu za byt bude 10. júna
Koniec mája v každom roku zaktivizuje aj tých najľahostajnejších vlastníkov bytov. Motívom je ročné vyúčtovanie nákladov spojených s užívaním bytu vystavené správcovskou spoločnosťou, ktorá robí správu bytového domu.
Svet spotrebiteľa
18. október 2013
/ rl
KÚRENIE: Deväť tipov ako ušetriť na kúrení
Bratislavská teplárenská spoločnosť v súvislosti s vykurovacím obdobím prináša niekoľko tipov, ako ušetriť na kúrení a kúriť efektívne.
Svet spotrebiteľa
05. jún 2013
/ rl
BYTOVÉ DOMY: Výsledkom regulácie sú objektívne ceny za energie
Ceny za teplo sú regulované, proces ich regulácie má zákonný postup, nad ktorým dohliada Úrad na reguláciu sieťových odvetví. Na spôsob stanovovania cien sme sa spýtali Ing. Ivana Jasenáka, zástupcu riaditeľa odboru regulácie tepelnej energetiky Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Svet spotrebiteľa
22. apríl 2013
/ rl
ŠMEJDI : Povedzte predvádzacím akciám nie!
Informácie o tom, čo sú predvádzacie akcie, a prečo je lepšie sa im vyhnúť, sa v médiách objavujú stále častejšie. Je však jasné, že to nestačí. Realitou zostává narastajúci počet sťažností podvedených seniorov.
Svet spotrebiteľa
18. apríl 2013
/ rl